Monday, September 8, 2008

Hidangan kei kitak mengok sungkei tuk.

Ang ang ang

grenti mancit.......

aku takut time aku ngambar urang meli jadi aku beli dolok sebelum ngambar...yalah nya rungak ya...takut sik sempat .
cap ngan sos ajak
mamm mammm
Takir tuk mun di serodok amo ajak mulut kenak gula apong...slurrppp
Fuhhh...kaw rasa gula apong nasi manis Kak Alus tuk serta ngan lunak nya...
Kelupis polah bini Nan Potot, mun nak ngoder kei raya padah awal ngan nya, dalam seikat 3 batang-harga Rm 1(mun order melaui aku harga Rm 1 seikat-dlm seikat 2 1/2 batang , aku untun 1/2 batang, mun order terus ngan bini Nan Potot aku putih mata)
yahhh....
Lunak skali jak upa nak tuk
Errrr......
Deka / Brahim Bujang O nyaman molah Cakoi tuk - posted by manjapa
Sila klik juak, news paper, politik dan apa-pa sia. ok!