Monday, December 15, 2008

Sekitar pernikahan anak Aji Talip...

Thank you Manjapa, ada juak news dari Sarikei..
Berlansung pada SABTU 13 hb December 2008, anak Aji Talip nikah ngan urang Melaya anak Tan Sri KFC, camya lah bunyinya....
Double Click on picture tp enlarge!
Gambar Bos (Dr Hj Talip) dengan Tan Sri.....depan rumah ngan anaknya..
Diantara tetamu pada hari ya,.. ada juak gambar emak aku nyelit rah ya...padu hal!
Tuk gambar sidak urang bujang dan juak urang yang pernah bujang dolok..., Check, Hj Alem, Aden, Adi dan banyak lagik... Apa ndak dicerita sidak tuk?
Gambar sidak makan diluar.. Mun sik salah aku ya Hj Din (Son Haji... lamak sik nengar cerita nya tuk!... sms me if u ada masa OK), Aden (Ex konslar...sila betandang kat blog nya juak..) , Mr Hj Nerap (bapak Budai), nok lain sik berapa pegarik....
Yang duduk ya... mun sik salah aku, Awang Dillah (Ramli Sarip sarikei).. muka nya sekali imbas macam Ramli Sarip, duak kali imbas macam Ramli Sirap heheheh, bos kamek kampung bah marek, Awg Bagong (Mr urut man, ex bomba hero sama ngan urang ninggal usu Bocok marek.. Alfatihah) and beradik ngan bujang Chet, sik ingat ku namanya... Ramli Sarip..ya mudah membelek nombor ekor heheheh...
Apa ndak dirondeng oleh Zul ngan Hosen tuk? ...barangkali nya nanyak motosikal antik nok dipakei Hosen ngeliling kampong marek kali... shhhhhhhhh! Mun sik..nya kira nak minjam cermin mata ....heheheh!
Aji Him, lalu sik berubah! Macam ya juak..., Ckgu Amit pun cam ya juak masih macam marek juak..ngelala juak aku walau nya betapok kat sia...
Lagik gambar Pak Hj Nerap and the gang....
Yang baju Kuning ya... Cikgu aku marek, Cikgu Razak (Kocak air jaber). Masih teror juak nya bermahaban..Dolok sempat juak aku belajar hadrah ngan Ckgu Razak tuk.. Aku sellau juak terserempak ngan nya di Kuching. Sebelah ya Yahya.. dolok teror main bol team LPN masa di padang lamak.. Kinek tuk dah teror berzikir... Dunia dah berubah!
Gambar para wakil.. Ibrahim Japar (bertunggal aku), my ex teacher, Ckgu Razak, Dr talip, Hj Him (m old friend...long time no see), Hj Alem (Udah gembal juak badan!...2nd generation rocker zaman kamek marek... Nok lain ya sik berapa kenal gilak aku....

Ya lah serba sedikit cerita dari Sarikei. Kunengar ada 3 majlis urang nikah pada hari ya... Maklumlah pemisi sekolah!
Sila klik juak, news paper, politik dan apa-pa sia. ok!