Tuesday, December 2, 2008

Sekitar persediaan Pesta Nanas Sarikei 2008

Mr Sani...(Potot, nama glamer)
Encik Potot dan Talip Turki sedang bertungkus lumus membuat persediaan Pesta Nanas 2008, Sarikei. Mun sik ada Potot sik bejalan Pesta Nanas tahun tuk. Bait ada Talip Turki nulong , Bujang Chet sik dapat nulong nya gik mento - man japar - Aku dah lamak kenal ngan nya duak tuk...Talip ya lah mula-mula ngajar aku main gitar dolok marek . Ketika ya pelik-pelik jak ku anggar tangan nya migang kod. Masa ya main gitar kapok ajak. Masa ya aku selalu main kat umah sidak jijah, urang ninggal Ucai, pak Bocok marek.. Adeh adeh adeh....Sipotot memang kawan lamak, ingat ndak nya ngan aku.. Aku tuk lah selalu disurohnya ngambik pel perancang keluarga bini nya kat klinik perancang keluarga sebelah basketball lamak ya.. Ingat ndak nya kah? Nya empun nunggu di kedai snuker apeng kat panggong cathay! Heheheheh

No comments:

Post a Comment

sila tulis apa-apa jak...Sila komen

Sila klik juak, news paper, politik dan apa-pa sia. ok!